Edirne'de yaşayan 55 yaşındaki Nazmiye Ergün, yıllar sonra sıralarına döndüğü üniversiteden okul birincisi mezun oldu.
HAYALLERİNİN PEŞİNDEN GİTMEKTEN VAZGEÇMEDİ
Trakya Üniversitesi Şehit Ressam Hasan Rıza Güzel Sanatlar Meslek Yüksekokulu'ndan mezun olan emekli Nazmiye Ergün, Türkan Sabancı Kültür Merkezi’nde düzenlenen törende diplomasını aldı. Mezun olan 80 öğrenci adına bir konuşma yapan Ergün, 18 yaşında kurduğu üniversite hayalini emekliliğinin ardından gerçekleştirmekten ve okulu birincilikle bitirmekten dolayı büyük bir mutluluk duyduğunu belirterek, "Hayallerin peşinden gitmekten hiçbir zaman vazgeçilmemeli" dedi.
"BİLGİNİZİ MESLEK HAYATINIZDA EN İYİ ŞEKİLDE DEĞERLENDİRECEKSİNİZ"
Törende konuşan Trakya Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Hatipler ile Yüksekokul Müdürü Dr. Öğr. Üyesi İsmail Becenen, başarıyla mezun olan tüm öğrencileri tebrik ederek çalışma hayatlarında başarılar diledi. Dereceye giren öğrencilere başarı belgelerinin verilmesinin ardından kep atan mezunlar, büyük bir coşku yaşadı.