Konya'da "bir öğretmen, bir öğrenci" olarak eğitim veren köy okulunun tek öğrencisi İlayda Kozlu, azimle tamamladığı yılın ardından karnesini aldı.
"OKUL DEVAM ETSİN, TATİL OLMASIN"
Gökçeyurt Mahallesi'ndeki Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu'nun 3. sınıf öğrencisi İlayda, tüm yıl boyunca neredeyse hiç devamsızlık yapmadan derslerini başarıyla tamamladı. Karne sevinci yaşayan küçük İlayda'nın, karnesini alırken öğretmenine "Okul devam etsin, tatil olmasın" demesi döneme damga vurdu.
HEM ÖĞRETTİ HEM ÖĞRENDİ
Yıl boyunca İlayda ile bire bir ders işleyen okulun tek öğretmeni Muhammed Bağ, bu sürecin kendisi için de unutulmaz bir öğrenme deneyimi olduğunu belirtti. Sosyal medya sayesinde tüm Türkiye'nin İlayda'yı tanıdığını ve desteklediğini ifade eden Bağ, bu sevginin öğrencisine büyük bir özgüven aşıladığını ve aralarındaki bağın ömür boyu süreceğini dile getirdi.